December 21, 2010

PERKHIDMATAN KAMI

Assalamualaikum & Salam Sejahtera Tuan/Puan/Cik.

Kami merupakan sebuah syarikat bumiputera yang beroperasi di Ampang, Selangor menyediakan perkhidmatan jual beli kereta baru dan terpakai, menguruskan sambung bayar kereta, menguruskan pinjaman kereta, menguruskan insuran pemotoran, memberi perkhidmatan berkaitan dengan JPJ. Berpandukan pengalaman selama 5 tahun dalam bidang perundingan pemotoran, kami yakin dapat membantu tuan/puan/cik dalam menguruskan jual beli kereta serta pinjaman melalui bank dan insitusi kewangan. Perkhidmatan kami tidak terbuka untuk warga Lembah Kelang sahaja tetapi merangkumi seluruh Malaysia.

PERKHIDMATAN KAMI






Sebenarnya, setiap orang perlukan panel berkaitan pemotoran untuk membantu anda disaat anda memerlukan. Sekiranya anda memahami konsep panel insuran, panel klinik dan panel workshop, kami adalah panel pemotoran anda; dimana kami menyediakan perkhidmatan berkaitan pemotoran disaat anda memerlukan.

Kami juga sedang mencari agen/rakan kongsi untuk memasarkan perkhidmatan yang disediakan oleh syarikat kami. Sila hubungi kami untuk maklumat lanjut.

Semoga tuan/puan/cik berjaya mendapat kereta idaman. Amin.

Terima Kasih. 


Ndi Efendi

JDE BUSINESS SOLUTION
KUALA LUMPUR
H/P: 010-260 5534
Tel:  03-9200 2515
Fax: 03-9281 7723
Email  : fend8@yahoo.com

4 comments:

  1. saya nak bli kereta...
    tapi duit x cukup lagy RM0.10...
    ada apa2 solution x???

    ReplyDelete
  2. Soalan yang susah nak di jawab oleh orang yang tak waras....

    Sila hubungi kami untuk maklumat lanjut. Terima Kasih.

    ReplyDelete
  3. Salam.. Kalau beli kereta tanpa deposit yang besar dan tanpa payslip boleh ke ? Sebab saya baru keje di kedai serbaneka sbg supervisor, baru sebulan. Saya baru abes blja diploma tp belum graduate lg. Saya urgent na pakai kereta. Boleh info proses nye ?

    ReplyDelete
  4. Nama..Brian Günter Haugen
    Tinggal di ..... Rhine-Westphalia Utara
    Profesion ...... ahli perniagaan
    Jumlah pinjaman .... € 250,000
    Faedah pinjaman .... 1%
    Agama: Katolik
    E-mel saya untuk setiap ekuire; brianhuagen101@gmail.com

    Dikatakan bahawa hidup hanya dapat dinikmati sepenuhnya jika ada penderitaan dan keperitan. Saya gembira dan bersyukur kerana saya bersama Mizuho Bank, Ltd. Branch Düsseldorf menerima pinjaman sebanyak € 250,000 dalam akaun bank. Adakah anda seorang lelaki atau wanita yang telah memohon pinjaman dan telah ditolak oleh bank anda? Saya ingin memberitahu anda hari ini bahawa anda boleh mendapatkan pinjaman dari syarikat dalam talian terbaik dan anda tidak perlu mengisi banyak dokumen, mereka juga mempunyai kadar faedah 1% yang baik. Saya diperkenalkan dengan SYARIKAT PINJAMAN AASIMAHA ADILA oleh seorang rakan yang telah menerima pinjaman daripada mereka. Saya memerlukan wang tunai dan pergi ke bank saya. Mereka memberitahu saya bahawa kerana kredit buruk saya tidak layak mendapat pinjaman, dan kadar faedah bank tinggi. Saya gembira sekarang kerana dapat membina perniagaan besar impian saya. Pembayaran saya akan bermula tidak lama lagi. Berhentilah membuang masa dengan bank perdagangan dengan kadar faedah yang tinggi dan terapkan AASIMAHA ADILA AHMED LOAN FIRM untuk mendapatkan dana pinjaman anda. Mereka sangat pantas mendapatkan pinjaman yang diluluskan dan memberi kredit ke akaun anda pada hari yang sama dengan permohonan. Tidak, terlalu banyak proses dan prosedur yang terlibat, seperti halnya bank. Syarikat pinjaman tidak tahu bahawa saya berkongsi berita baik ini. Anda boleh menghubungi mereka melalui e-mel.
    Mohon sekarang ..... (aasimahaadilaahmed.loanfirm@gmail.com)
    E-mel saya untuk setiap ekuire; brianhuagen101@gmail.com

    ReplyDelete